درباره شرکت رایمون صنعت سپیدار

شرکت رایمون صنعت سپیدار واردکننده و تأمین کننده انواع قطعات لیفتراک می باشد که با اتکا بر تجربه ای بالغ بر 15 سال در خصوص شناسایی و تامین قطعات لیفتراک های ژاپنی، کره ای ،چینی و امریکایی در فعالیت می باشد و همچنین با دارا بودن از منابع معتبر جهت تأمین قطعات در کشور های خارجی (ژاپن، کره، چین و ترکیه ) به وارد کردن این لوازم اقدام نموده است. برای اطلاعات بیشتر درباره ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۵۵۷۹۸۲۰۵

۰۲۱-۵۶۰۷۹۱۳۱

۰۹۱۲۵۲۵۴۸۰۵

شرکت رایمون صنعت سپیدار امروزه با شعار < ایرانی شایسته بهترینهاست > مبتنی بر تجربه فراوان و با بهره گیری از کادر متخصص و متعهد ، توانسته جایگاه خود را در تامین قطعات تثبیت نموده و همواره یکی از دغدغه های ما، تلاش در جهت بهبود و جاب رضایت مشتری می باشد.

 

شرکت رایمون صنعت سپیدار این اطمینان را به شرکای تجاری و مشتریان ارجمند و صاحبان لیفتراک ها و انبار ها می دهد که همواره پشتیبان آنان در تأمین تمامی قطعات مورد نیازشان، قادر به همکاری به طور کامل باشد . لازم به ذکر است تمامی قطعات، تجهیزات و خدمات ارائه شده با اطمینان کامل دارای کیفیت عالی بوده و از قیمت مناسبی بر خوردار هستند.
این شرکت در راستای حمایت از کالای ایرانی قطعات و لوازم مرغوب را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت اعم از خدمات زیر ارائه میدهد.

 خدمات

 ارائه فروش قطعات و خدمات پس از فروش دستگاه های لیفتراک ،شامل لیفتراک تویوتا، لیفتراک هیوندای، لیفتراک هلی و لیفتراک کوماتسو و ارایه دهنده خدمات و تعمیرات لیفتراک و تامین کننده قطعات و لوازم یدکی لیفتراک دوو، دوسان ، نیسان، لیفتراک سهند ، لیفتراک سپاهان می باشد.

شرح مختصری از فعالیت های شرکت رایمون صنعت سپیدار به شرح ذیل میباشد :

  • فروش قطعات موتوری (سیلندر، میلنگ ،پیستون، سوپاپ، واشر کامل و …)
  • فروش قطعات گیربگس (توربین، صفحه، شیر گیربگس، گرانپینیون و …)
  • فروش قطعات دیفرانسیل (دنده کاریر، دنده چرخ، دنده پلوس و…)
  • فروش انواع پمپ (اویل پمپ، واترپمپ، انژکتور، پمپ حرکت، پمپ گیربگس)
  • فروش انواع لاستیک، شاخک های لیفتراک، صندلی و…
  • فروش و ساخت انواع پیچ و مهره، فیلتر ها، رول گیر لیفتراک و…
  • اعزام کارشناس و تعمیر کار مجرب در محل کار
  • تعمیر انواع پمپ ها توسط تعمیر کاران حرفه ای در تهران