قطعات لیفتراک میتسوبیشی

قطعات لیفتراک میتسوبیشی

قطعات لیفتراک میتسوبیشی
فروش لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی

شرکت رایمون صنعت سپیدار واردکننده و تهیه کننده انواع لوازم لیفتراک و راهسازی می باشد که با اتکا بر تجربه ای بالغ بر 15 سال در خصوص شناسایی و تامین قطعات لیفتراک های ژاپنی، کره ای ،چینی و امریکایی در فعالیت می باشد و همچنین با دارا بودن از منابع معتبر جهت تأمین قطعات در کشور های خارجی (ژاپن، کره، چین و ترکیه ) به وارد کردن این لوازم اقدام نموده است. قطعات لیفتراک میتسوبیشی اصل را از ما بخواهید.

شرکت رایمون صنعت سپیدار به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز فروش قطعات لیفتراک میتسوبیشی توانسته فروش حضوری و غیر حضوری و اینترنتی را نیز در نظر بگیرد که خریدار دیگر نیازی به مراجعه به بازار نخواهد داشت و محدودیت ها از بین میرود.

 
قیمت قطعات لیفتراک میتسوبیشی

قیمت لوازم یدکی لیفتراک میتسوبیشی در شرکت رایمون صنعت سپیدار کاملا ثابت است. زیرا این شرکت جزو نمایندگی های مجاز عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین است و از سابقه طولانی نیز در این زمینه برخوردار است.

 

برای اطلاع از قیمت و خرید انوع قطعات یدکی لیفتراک میتسوبیشی از رایمون صنعت سپیدار با ما در تماس باشید.

میتسوبیشی

انواع قطعات لیفتراک میتسوبیشی

لیفتراک میتسوبیشی یک نوع وسیله حمل و نقل و جابجایی بار است که برای جابجایی بارها و بسته‌های سنگین استفاده می‌شود. این لیفتراک‌ها از سیستم‌های هیدرولیکی و مکانیکی برای بالا و پایین کردن بارها استفاده می‌کنند و معمولاً در انبارها، کارخانه‌ها، بنادر و محیط‌های صنعتی استفاده می‌شوند. لیفتراک‌های میتسوبیشی برند ژاپنی معتبری هستند که برای کیفیت و کارایی بالا شناخته می‌شوند.

لیفتراک‌های میتسوبیشی شامل انواع قطعات مختلفی هستند که هر کدام وظایف و اهمیت خاص خود را دارند. برخی از قطعات اصلی یک لیفتراک میتسوبیشی عبارتند از:

1. موتور: قلب حرکتی لیفتراک که برای ایجاد حرکت و انرژی لازم برای جابجایی بار استفاده می‌شود.

2. سیستم هیدرولیک: برای ایجاد نیروی لیفت و کنترل حرکت بازوها و پیستون‌های لیفتراک استفاده می‌شود.

3. بازوها و پیستون‌ها: برای جابجایی و ایجاد نیروی لیفت برای بار مورد نظر استفاده می‌شوند.

4. چرخ‌ها و سیستم ترمز: برای حرکت و توقف به‌صورت ایمن و کنترل شده لیفتراک استفاده می‌شود.

5. سیستم الکتریکی: برای کنترل و مدیریت عملکرد‌های مختلف لیفتراک از جمله نورها، سیگنال‌ها و سیستم‌های هشدار استفاده می‌شود.

6. کابین و کنترل‌ها: برای کنترل و راحتی کاربران لیفتراک طراحی شده‌اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اویل پمپ لیفتراک میتسوبیشی مدل Mitsubishi S6E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *