انواع لیفتراک دوو دوسان

انواع لیفتراک دوو دوسان

معرفی لیفتراک دوو دوسان
لیفتراک دوو

لیفتراک‌های دوو یکی از برندهای معتبر در صنعت جابجایی بار هستند، که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی از قبیل کیفیت بالا، کارایی، ایمنی و دوام می باشند. لیفتراک دوو دوسان مناسب برای استفاده در انبارها، کارخانه‌ها، فروشگاه‌ها و سایر محیط‌های صنعتی می‌باشند. این لیفتراک‌ها از نظر ظاهری جذاب بوده و از نظر عملکرد نیز برای انجام وظایف جابجایی بار به خوبی عمل می‌کنند.

لیفتراک دوو دوسان محصولی از شرکت دوو یا دوسان است که این شرکت از سال ۱۹۶۳ در زمینه تولید انواع مدل‌های لیفتراک فعالیت می‌کند. با توجه به کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی این شرکت، آن‌ها محبوبیت فراوانی را به دست آورده‌اند. در این مقاله، به طور کلی به انواع لیفتراک دوو و نحوه خرید آن‌ها پرداخته خواهد شد. با ما همراه باشید.

همه ی مدل های لیفتراک دوو دوسان تولید شرکت دوو دارای گواهینامه ی استاندارد جهانی هستند و در همه ی آنها از امکانات ویژه ای به منظور ایجاد ایمنی و امنیت بیشتر استفاده شده است. این امکانات از جمله سیستم های ترمز ABS، تعلیق هوا، سیستم های کنترل سرعت و سیستم های تشخیص اشتباه در بارگیری و تخلیه بار هستند. علاوه بر اینها، همه ی لیفتراک های دوو به صورت دقیق تحت نظارت و مدیریت کنترل کیفی و ایمنی قرار دارند تا با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی توسعه و تولید شوند و نیازهای کاربران را برآورده کنند.

گفتنی است که بیش از 100 مدل از لیفتراک دوو در کشور انگلستان به فروش می رسد و به تازگی، با افزایش محبوبیت محصولات تولیدی این شرکت، صادرات محصولات نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با داشتن این تضمینات و استانداردهای جهانی، لیفتراک های دوو برای مصارف صنعتی و کارگاهی حتی در کشورهای دیگر نیز بسیار مناسب و قابل اعتماد هستند.

فروش لوازم یدکی لیفتراک دوو

شرکت رایمون صنعت سپیدار واردکننده و تهیه کننده انواع لوازم لیفتراک و راهسازی می باشد که با اتکا بر تجربه ای بالغ بر 15 سال در خصوص شناسایی و تامین قطعات لیفتراک های ژاپنی، کره ای ،چینی و امریکایی در فعالیت می باشد و همچنین با دارا بودن از منابع معتبر جهت تأمین قطعات در کشور های خارجی (ژاپن، کره، چین و ترکیه ) به وارد کردن این لوازم اقدام نموده است. قطعات لیفتراک میتسوبیشی اصل را از ما بخواهید.

شرکت رایمون صنعت سپیدار به عنوان یکی از نمایندگی های مجاز فروش قطعات لیفتراک دوو توانسته فروش حضوری و غیر حضوری و اینترنتی را نیز در نظر بگیرد که خریدار دیگر نیازی به مراجعه به بازار نخواهد داشت و محدودیت ها از بین میرود.

برای اطلاع از قیمت و خرید انوع قطعات یدکی لیفتراک دوو از رایمون صنعت سپیدار با ما در تماس باشید.

انواع لیفتراک دوو

لیفتراک دوو در انواع مختلف تولید شده است که در ادامه به همراه ظرفیت بارگیری ان ها را معرفی خواهیم کرد. هر کدام از انواع مدل های این لیفتراک داری مزیت و معایب خاص خود است به عنوان مثال نوع دیزلی آنها در فضاهای روباز قابل استفاده است و از نظر مسائل زیست محیطی مورد تایید نمیباشد به همین دلیل برای بسیاری از شرکت ها غیر قابل استفاده خواهد بود.

مدل لیفتراکظرفیت
لیفتراک گازی

1/5 تا 7 تن

لیفتراک برقی ( 3 چرخ – 4 چرخ )

1 تا 3/5 تن

لیفتراک دوگانه سوز ( گازی – بنزینی )

1/5 تا 7 تن

لیفتراک دیزلی ( گازوئیلی )

1/5 تا 16 تن

چطور می توان بهترین لیفتراک دوو را انتخاب کرد؟

در انتخاب یک لیفتراک دوو، ویژگی‌های زیر بسیار مهم هستند:

1. ظرفیت باردهی: تعیین کنید که لیفتراک باید چه مقدار وزن را بلند کند.
2. ارتفاع ایجاد شده: بسته به نیاز شما به ارتفاع بلند شدن بار، انتخاب کنید.
3. نوع منبع تغذیه: لیفتراک‌های الکتریکی، دیزلی یا گازی را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.
4. ایمنی: اطمینان حاصل کنید که لیفتراک دارای ویژگی‌های ایمنی مانند سیستم ترمز و سیستم ایمنی بار است.
5. کارایی: توجه کنید که لیفتراک دارای کارایی بالا، کنترل دقیق و عملکرد قدرتمند باشد.

این ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین لیفتراک دوو بسیار حائز اهمیت هستند.

انواع قطعات لیفتراک دوو

لیفتراک دوو یک نوع وسیله حمل و نقل و جابجایی بار است که برای جابجایی بارها و بسته‌های سنگین استفاده می‌شود. این لیفتراک‌ها از سیستم‌های هیدرولیکی و مکانیکی برای بالا و پایین کردن بارها استفاده می‌کنند و معمولاً در انبارها، کارخانه‌ها، بنادر و محیط‌های صنعتی استفاده می‌شوند.

لیفتراک‌های دوو شامل انواع قطعات مختلفی هستند که هر کدام وظایف و اهمیت خاص خود را دارند. برخی از قطعات اصلی آن عبارتند از:

1. موتور: قلب حرکتی لیفتراک که برای ایجاد حرکت و انرژی لازم برای جابجایی بار استفاده می‌شود.

2. سیستم هیدرولیک: برای ایجاد نیروی لیفت و کنترل حرکت بازوها و پیستون‌های لیفتراک استفاده می‌شود.

3. بازوها و پیستون‌ها: برای جابجایی و ایجاد نیروی لیفت برای بار مورد نظر استفاده می‌شوند.

4. چرخ‌ها و سیستم ترمز: برای حرکت و توقف به‌صورت ایمن و کنترل شده لیفتراک استفاده می‌شود.

5. سیستم الکتریکی: برای کنترل و مدیریت عملکرد‌های مختلف لیفتراک از جمله نورها، سیگنال‌ها و سیستم‌های هشدار استفاده می‌شود.

6. کابین و کنترل‌ها: برای کنترل و راحتی کاربران لیفتراک طراحی شده‌اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توپی چرخ عقب لیفتراک دوو ۳تن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *